Milyen esetekben lehet kötelezett cégünk transzferár nyilvántartás készítésére?
Mi a kapcsolt vállalat pontos definíciója és hol található?
Honnan tudhatja a NAV, hogy rendelkezünk kapcsolt vállalkozással?
Milyen bírságtételekkel szembesülhetünk, ha nem jelentettük be kapcsolt vállalkozásunkat?
Hogyan jelenthetjük be kapcsolt vállalkozásunkat?
Hogyan állapítható meg pontosan, hogy cégünk kisvállalkozásnak minősül-e?
Cégünk többségi tulajdonosa egy önkormányzat. Szükséges lehet transzferár nyilvántartást készítenünk?
Melyek azok a tranzakciók, amikről szükséges transzferár nyilvántartást készíteni?
Milyen bírságtételekkel szembesülhet cégünk, ha nem rendelkezik transzferár nyilvántartással, vagy rendelkezik, de az hiányos?
Milyen jellegű ellenőrzés keretein belül kérheti a NAV a transzferár nyilvántartásunkat?
Milyen adónemeket érinthet, ha az általunk alkalmazott transzferár nem szokásos piaci mértékű?
Szükséges minden évben transzferár nyilvántartást készíteni?
Meddig ellenőrizheti a NAV az egy adott üzleti évre vonatkozó transzferár nyilvántartásainkat?
Ha transzferár nyilvántartást készítek, melyik évre melyik PM Rendeletet alkalmazhatom?